Mimo tému? Ani nie.
Expresne obsluhujeme všetky kúty Slovenska len vďaka šikovnej logistike. Bez prepravcov by to nešlo.?
Internet tlieska zdravotníkom, predavačkám ale na niekoho sme zabudli…
Možno nie každý si uvedomuje, že aj kuriéri patria do rizikovej skupiny a koľkokrát denne sa vystavia riziku nákazy.
Prišla doba e-shopová.? Ľudia preferujú nákupy online, a mnohé veci sa inak zohnať ani nedajú.
Momentálne majú prepravcovia nápor presne taký, ako na Vianoce. Väčšinou nemajú posily a čo je najsmutnejšie, kuriéri nemajú za svoje výkony príplatky. Dokedy to vydržia?
Prosím, buďme k nim chápaví a zhovievaví. V tomto období podávajú extrémne výkony. Vidím aj tých najväčších flegmatikov s nervami zo železa, ako sa blížia k vyhoreniu a plnému poháru, kedy im už neostane nič iné, len si vybiť nervy na balíčkoch a dať výpoveď.
Predstavte si 100+ zásielok denne, pričom polovica adresátov nedvíha telefón, zavolá späť keď ste už za križovatkou, alebo si praje doručenie o 2 hodiny, kedy už máte byť úplne inde.
Nech už si objednávame čokoľvek, skúsme byť trochu empatickí a zamyslieť sa, či je vhodné s kuriérmi v tomto období „cvičiť“. Či by nebolo dobré odpustiť im aj prípadnú nezdvorilosť a trochu prižmúriť oko ak vám nevedia povedať, či prídu o 9:40 alebo 10:15…
Sme s našimi kuriérmi GLS Slovakia, Doruč.to, ale aj všetkými ostatnými.
Verím, že naši zákazníci patria medzi tých rozumných.
Klobúk dole pred tebou ĎURU…..túto tému si uplne presne vystihnul:Jar 2020 – Ťažké obdobie pre kuriérov……pracujem ako kuriér a nie len ja ale aj niektorí moji kolegovia už sme to skoro nezvládli…..nad skončením s kuriérskou prácou som uvažoval posledný týždeň dosť často a nie len ja…..Musíme to zvládnuť a preniesť sa ponad to aj keď to nie je ľahké….lebo 1 vec je voziť veľké množstvá balíkov cez vianočné obdobie a 2 vec je voziť také množstvá celý rok…..to už je fakt človek na pokraji síl a svojích možností….Ďakujeme za podporu a porozumenie v týchto ťažkých chvíľach ? ? som rád,že aspoň niekto vidí naozaj aké to máme mi doručovatelia balíkov v týchto dňoch náročné a vyčerpávajúce.Ešte raz VĎAKA
Super, dík za koment. Inšpiroval ma priamo pokec s chlapcami z GLS a Doruč.to, takže je to fakt písané zo života.
Ja prepravcov považujem za súčasť Vapeklub teamu, hoc nie úplne priamu.
Pre mňa vzťah s kuriérom nie je o tom, že mu hodím zásielky a páľ do pč, ale vždy prehodíme pár slov ako to ide, aký majú deň… snažím sa byť chápavý, aj keď sú problémy ako napríklad nedodržiavanie zvozov. Nechcel by som byť taký chuj čo podáva sťažnosti. Hoc párkrát sa stalo že „náš“ kuriér vzal dovolenku, nedvíhal, nikto mi nedal vedieť… V pohode, šiel som na depo (ak som zrovna nemal auto v servise či inú komplikáciu)
Ja rozumiem, že sa nedá prísť každý deň v rovnakom čase a preto som flexibilný. Inak som typ čo rád chodí podávať balíky priamo na depo tesne pred zatvorením – hlavne ak viem, že tým ušetrím kuriérovi starosti. A stihnem tak odoslať aj neskoré poobedné objednávky, čo zvyšuje kvalitu Vapeklub služieb.
Proste so mnou sa dá vždy dohodnúť. Lenže od Corona opatrení už na depe neprijímajú tak sa musíme s kuriérmi vychytať, zatiaľ sa nám to darí. Chvalabohu keď kuriéri aj vapujú, tu a tam rád poskytnem nejaký bonus ako vďaku za spoluprácu 🙂