Často kladené otázky

Nakupovanie

Prečo nemám v balíčku papierovú faktúru?

Pretože sme moderní a považujeme to za prežitok. Aj tak by ste ju zahodili alebo niekam založili a zabudli alebo stratili. Faktúru dostávate v digitálnej podobe, odkaz na PDF máte v e-maili “Objednávka vybavená”. Môžete si ju stiahnuť, ale nemusíte, pretože ostáva navždy uložená online! Tak ku nej máme prístup aj my. Slušných zákazníkov netrápime ani s tým, že nám ju musia poslať. Všetko je uložené online a tak si nemusíte robiť starosti, že by ste niečo stratili a preto bol problém s reklamáciou.

Chcem si kúpiť prvú e-cigaretu. Podľa čoho mám vyberať?

Na začiatok vám veľmi pomôže prečítať si naše vysvetlenie pojmov MTL a DL. Ak sa chystáte nakúpiť u nás, napíšte nám a spolu vyberieme tak, aby ste boli zaručene spokojní.

Mohli by ste mi niečo do objednávky ešte doplniť? Zabudol som na...

Samozrejme že áno, pokiaľ je balíček ešte u nás.

Spôsob 1: Vytvorte novú objednávku a do poznámky uveďte, že si to želáte pripojiť. Toto je vhodné, len ak platíte dobierkou alebo prevodom – aby sme vám mohli odpočítať prípadnú cenu dopravy.

Spôsob 2: napíšte nám na FB messenger, na mail alebo zavolajte ( + 421 902 532 885 )

Platím dobírku do ČR v korunách nebo v eurech?

Samozrejme v českých korunách – CZK.

Kedy dostanem svoju objednávku?

Pozrite sekciu Doprava a platba

Väčšinou je to max. 2 pracovné dni pre celú SR i ČR.

Môžem prísť osobne nakúpiť bez toho aby som objednával cez e-shop?

Bohužiaľ nie. Vybavujeme len objednávky prijaté na e-shope. Nemáme kamennú predajňu.

A to všetko máte skladom?

Áno. Všetko čo ukazuje na shope Na sklade a dá sa pridať do košíka, máme fyzicky ihneď k odberu / odoslaniu. Už aj to letí k vám 🙂

Kde máte miesto pre osobný odber?

Už nikde. Sme online shop, osobný odber tu bol kvôli vám, avšak bolo s ním viac starostí ako úžitku a nestíhalo sa. Ak ste z Košíc, využite dopravu Doruč.to s doručením v rovnaký deň.

Ako postupovať pri reklamácii?

V prvom rade, našich ctených zákazníkov netrápime s hľadaním a dokladaním nejakých faktúr a dokladov. Vašu históriu nákupov vidíme predsa v E-shope.

Stačí teda, ak nám napíšete, že produkt sa pokazil, či vykazuje problém (samozrejme, pokiaľ ste ho nerozbili vy).

Ako k nám tovar dopraviť? Máte dve možnosti.

  1. Zásielkovňa a ich služba Reklamačný Asistent – neplatíte vôbec nič, ani pri podaji. Ako na to? Napíšte nám, a do vašej e-mailovej schránky vzápätí doručíme štítok, ktorý si vytlačíte, na zásielku nalepíte a odovzdáte v ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne. Pokiaľ nemáte k dispozícii tlačiareň, stačí na pobočke Zásielkovne oznámiť číslo zo štítku.
  2. Klasickou poštou, kuriérskou službou či inak svojpomocne na našu fakturačnú adresu. V tomto prípade platíte cenu prepravy vopred, prepravné náklady vám vieme zaplatiť až dodatočne – poslať na váš účet, či vrátiť formou kreditu na E-shope.

Často riešime situáciu ekologicky a logicky s pomocou Reklamačného Asistenta Zásielkovne, a to tak, že vám doručíme do e-mailu štítok, ktorý po podaji vašu zásielku nasmeruje priamo do Vape Servisu, a z neho putuje späť na pobočku, na ktorej ste zásielku podali. Samozrejme neplatíte vôbec nič, všetky starosti sú na nás. Je to najrýchlejší spôsob. Prosíme o pochopenie, že toto platí len pre produkty kúpené na našom e-shope. Pre produkty, ktoré ste nekúpili u nás, si môžete opravu objednať priamo na stránke servisu.

Vaping

Ako prestať fajčiť?

Ste tu správne! Práve pre vás som dal dokopy krátky a prehľadný návod, kde začať a čo si kúpiť. Nájdete ho TU.

E-cigareta má spálenú chuť a pritom žhaviacu hlavu som menil len nedávno.

Najskôr máte náplň – liquid nevhodný do vašej e-cigy, kvôli vysokej hustote. Nestíha ho piť a tak sa vata vnútri páli nasucho.

Riešenie je kúpiť (namiešať) si redší liquid, kde bude viac PG a menej VG. Mnohé e-cigy sú stavané na pomer 50/50 a redší.

Predpokladáme, že žhaviacu hlavu pri výmene vždy správne zakvapnete liquidom – v opačnom prípade ju spálite už pri prvom poťahu, bez ohľadu na to, aký hustý či riedky máte liquid.

E-cigareta mi prská liquid do úst.

Dôvodov môže byť viacero a často spolu súvisia. Vždy však ide o to, že máte príliš zásobenú, príliš silno napitú vatu vo vašej e-cige. Ľudovo povedané prechlastanú.

Ak máte nastaviteľný mod, často pomôže len zvýšiť výkon, aby sa liquid odparoval rýchlejšie.

Ak sa to stáva po zakvapkaní novej žhaviacej hlavy, tak je to normálne a stačí počkať, alebo to urýchliť “ťahom šermiara” – švihnúť prudko e-cigou (ideálne bez náustku), ako keby ste odsekávali mečom hlavu, aby vyletel prebytočný liquid.

Ak sa vám to stáva počas bežného používania, najskôr máte príliš riedky liquid a potrebujete hustejší – to znamená zmenu pomeru VG/PG v prospech VG.

Prechlastávanie vaty v žhaviacej hlave je typické pre veľmi chladné mesiace (dlhý pobyt v chladnom prostredí a prudký prechod do tepla) a tiež pre horúce mesiace, kedy liquid redne.

Samozrejme, ak používate prestavateľný atomizér, teda RTA, najskôr ho máte zle osadený vatou, máte jej príliš málo alebo zle uloženú.

Môžem pri miešaní kombinovať bázu 50/50 s boosterom 70/30 a naopak?

Samozrejme že áno! A to úplne slobodne, aby ste si vytvorili požadovanú hustotu. Ak napríklad zlejete 50/50 a 70/30 pol na pol, vznikne pomer 60/40.

Môžete kombinovať nielen rôzne hustoty, ale aj rôzne značky.

Vejp biznisy

Mám na predaj použitú e-cigaretu, nechcete kúpiť?

Určite nie Bohužiaľ už vás nemôžeme pozvať ani do bazárovej FB skupiny, keďže FB predaj týchto vecí zakázal. Takže aktuálne ľúto. Ak nájdeme možnosť organizovania bazáru, tak dáme hneď vedieť. Boli už nápady na samostatný web, ale ono to chce čas a nakoniec sú s tým len starosti a súdenie, kto koho odrbal.

Nenašlo by sa ''pod pultom'' nejaké veľké balenie nikotínovej bázy?

Bohužiaľ nie. Na E-shope predávame len legálne veci povolené EÚ. Najsilnejšia koncentrácia, ktorú u nás kúpite je 20 mg/ml v balení 5 x 10ml.

Chcem si otvoriť vape shop. Poradíte mi dodávateľov a ako na to?

Už nie. Za prvý rok prevádzky som na tieto otázky odpovedal viac než ochotne a niektorým z vás určite pomohol cennými jedinečnými radami a skúsenosťami, aspoň do tej miery, ako som vedel.

Naša malá databáza spoľahlivých dodávateľov je aktualizovaná každou ďalšou skúsenosťou. Tieto skúsenosti sú súčasťou know-how a stoja kopu času, nervov a peňazí. Zoznam ústretových dodávateľov je živý organizmus, ktorý budujeme rokmi na základe skúseností, počas ktorých sme sa opakovane popálili a napríklad nakúpili neefektívne, nakoniec predávali bez zisku či dokonca so stratou.

V prvom rade určite nie je v poriadku sebavedomo si pýtať obchodné tajomstvo. So zmýšľaním “Daj daj daj” sa do podnikania radšej vôbec nepúšťajte. Slovenský trh pre svoje ozdravenie potrebuje práve opačný prístup.

Veríme však v B2B, veríme že malé obchody si môžu navzájom pomáhať. A to aj napriek tomu, že v tejto krajine plnej závisti a neprajnosti sme sa stretli skôr s opakom, výnimka potvrdzuje pravidlo. Nemať však v rukách nič, čo by ste vedeli recipročne ponúknuť a čakať nezištnú podporu či know-how zadarmo však neveští dobré obchodné vzťahy ani v budúcnosti. Ď.