Často kladené otázky

Nakupovanie

Prečo nemám v balíčku papierovú faktúru?

Pretože sme moderní a považujeme to za prežitok a zbytočnosť. Aj tak by ste ju zahodili alebo niekam založili a zabudli alebo stratili. Faktúru dostávate v digitálnej podobe ako prílohu e-mailu Objednávka vybavená.

Môžete si ju stiahnuť, ale nemusíte, pretože ostáva navždy uložená online! Tak ku nej máme prístup aj my. Slušných zákazníkov netrápime ani s tým, že nám ju musia poslať. Všetko je uložené online a tak si nemusíte robiť starosti, že by ste niečo stratili a preto bol problém s reklamáciou.

Kde máte miesto pre osobný odber?

Je nám ľúto, no už nikde. Náš sklad je pre verejnosť prísne zatvorený. S osobným odberom bolo viac starostí ako úžitku a nestíhali sme kvôli tomu expedovať zásielky načas. Tip: Ak ste z Košíc, vyberte v pokladni dopravu Doruč.to s doručením v rovnaký deň.

Mohli by ste mi niečo do objednávky ešte doplniť? Zabudol som na...

Áno, pokiaľ je balíček ešte u nás. Ale môže to vašu objednávku zdržať aj o 24 hodín.

Spôsob 1: Vytvorte novú objednávku a do poznámky uveďte, že si to želáte pripojiť. Toto je vhodné, len ak platíte dobierkou alebo prevodom – aby sme vám mohli odpočítať prípadnú cenu dopravy.

Spôsob 2: napíšte nám na FB messenger, na mail alebo ak je to na poslednú chvíľu, tak zavolajte ( + 421 902 532 885 )

Prosím, myslite na to že pondelok až piatok medzi 14:00 a 16:00 je už čas expedície a vtedy nestíhame reagovať na vaše požiadavky zmien.

Platím dobírku do ČR v korunách nebo v eurech?

Samozrejme v českých korunách – CZK.

Kedy dostanem svoju objednávku?

Pozrite sekciu Doprava a platba

Väčšinou je to max. 2 pracovné dni pre celú SR i ČR.

Môžem prísť osobne nakúpiť bez toho aby som objednával cez e-shop?

Bohužiaľ nie. Vybavujeme len objednávky prijaté na e-shope. Nemáme kamennú predajňu.

A to všetko máte skladom?

Áno. Všetko čo ukazuje na shope Na sklade a dá sa pridať do košíka, máme fyzicky ihneď k odoslaniu. Už aj to letí k vám 🙂

Ako postupovať pri reklamácii?

Vytečený liquid, chýbajúci tovar v zásielke

Tieto veci sa občas stávajú. Stačí, ak nám napíšete na FB messenger, na mail či zavoláte a my vám odošleme chýbajúci tovar ihneď.
Prípadne ak sa nejedná o zásadnú položku a nakupujete pravidelne, môžeme sa dohodnúť, že vám ju pribalíme pri najbližšom nákupe. Za vašu prípadnú ústretovosť sme vďační.

Hardware

V prvom rade, našich ctených zákazníkov netrápime s hľadaním a dokladaním nejakých faktúr a dokladov. Vašu históriu nákupov vidíme predsa v E-shope.

Stačí teda, ak nám napíšete, že produkt sa pokazil, či vykazuje problém (samozrejme, pokiaľ ste ho nerozbili vy).

Následne máte 3 možnosti.

  1. Reklamačný asistent Zásielkovne – k nám na sklad. Neplatíte vôbec nič, ani pri podaji. Produkt zabalíte, napíšete na balenie 96474770 a odovzdáte v ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne.
  2. Reklamačný Asistent Zásielkovne – priamo do Vape Servisu – neplatíte vôbec nič, ani pri podaji. Ako na to? Jednoducho napíšete na kúsok papiera popis závady a kód, ktorý vám oznámime.
    Produkt s kúskom papiera zabalíte, napíšete na balenie 94059334 a odovzdáte v ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne. Hotovo! Produkt následne putuje do odborného vape servisu, kde sa vyjadria obvykle do 14 dní a buď vám vrátime opravený tovar, alebo ponúkneme náhradný kus či vrátenie peňazí.
  3. Klasickou poštou či kuriérom na adresu:

    vapeklub.sk
    Garbiarska 16
    Košice 04001
    [email protected]
    0902 532 885

    V tomto prípade platíte cenu prepravy vopred, prepravné náklady vám vieme zaplatiť až dodatočne – poslať na váš účet, či vrátiť formou kreditu na e-shope.

Prosíme o pochopenie, že toto platí len pre produkty kúpené na našom e-shope. Pre produkty, ktoré ste nekúpili u nás, si môžete opravu objednať priamo na stránke servisu.

Poznámka: Možno aj vy si pamätáte časy, kedy sme každú reklamáciu riešili okamžitým odoslaním nového kusu do 3 dní. S pribúdajúcimi zákazníkmi sa však začali objavovať prípady, kedy toto niekto zneužíval, a robil si z nás požičovňu. Začalo to byť finančne náročné a nám sa hromadiť bezchybné produkty, ktoré sme už ale nemohli predať. Preto už oprávnenosť reklamácií schvaľujú profesionáli a snažíme sa čo najviac vecí vyriešiť profesionálnou opravou.

Vaping

Chcem si kúpiť prvú e-cigaretu. Podľa čoho mám vyberať?

Ste tu správne! Práve pre vás som dal dokopy krátky a prehľadný návod, kde začať a čo si kúpiť.

Na začiatok vám veľmi pomôže prečítať si naše vysvetlenie pojmov MTL a DL.

Pred nákupom nám neváhajte poslať screenshot košíka, aby sme vám ho schválili, prípadne poradili či je všetko OK.

E-cigareta má spálenú chuť a pritom žhaviacu hlavu som menil len nedávno.

Najskôr máte náplň – liquid nevhodný do vašej e-cigy, kvôli vysokej hustote. Nestíha ho piť a tak sa vata vnútri páli nasucho.

Riešenie je kúpiť (namiešať) si redší liquid, kde bude viac PG a menej VG. Mnohé e-cigy sú stavané na pomer VG/PG 50/50.

Predpokladáme, že žhaviacu hlavu pri výmene vždy správne zakvapnete liquidom – v opačnom prípade ju spálite už pri prvom poťahu, bez ohľadu na to, aký hustý či riedky máte liquid.

E-cigareta mi prská liquid do úst.

Dôvodov môže byť viacero a často spolu súvisia. Vždy však ide o to, že máte príliš zásobenú, príliš silno napitú vatu vo vašej e-cige. Ľudovo povedané prechlastanú.

Ak máte nastaviteľný mod, často pomôže len zvýšiť výkon, aby sa liquid odparoval rýchlejšie.

Ak sa vám to stáva počas bežného používania, najskôr máte príliš riedky liquid a potrebujete hustejší – to znamená zmenu pomeru VG/PG v prospech VG.

Prechlastávanie vaty v žhaviacej hlave je typické pre veľmi chladné mesiace (dlhý pobyt v chladnom prostredí a prudký prechod do tepla) a tiež pre horúce mesiace, kedy liquid redne.

Ak sa to stáva po zakvapkaní novej žhaviacej hlavy, tak je to normálne a stačí počkať, alebo to urýchliť “ťahom šermiara” – švihnúť prudko e-cigou (ideálne bez náustku), ako keby ste odsekávali mečom hlavu, aby vyletel prebytočný liquid.

Samozrejme, ak používate prestavateľný atomizér, teda RTA, najskôr ho máte zle osadený vatou, máte jej príliš málo alebo zle uloženú.

Môžem pri miešaní kombinovať bázu 50/50 s boosterom 70/30 a naopak?

Samozrejme že áno! A to úplne slobodne, aby ste si vytvorili požadovanú hustotu. Ak napríklad zlejete 50/50 a 70/30 pol na pol, vznikne pomer 60/40.

Môžete kombinovať nielen rôzne hustoty, ale aj rôzne značky.

Vejp biznisy

Mám na predaj použitú e-cigaretu, nechcete kúpiť?

Veru nie. Bohužiaľ už vás nemôžeme pozvať ani do bazárovej FB skupiny, keďže FB predaj týchto vecí zakázal. Takže aktuálne je nám ľúto. Ak nájdeme možnosť organizovania bazáru, tak dáme hneď vedieť. Boli už nápady na samostatný web, ale ono to chce čas a nakoniec sú s tým len starosti a súdenie, kto koho odrbal, kto si čo nevyzdvihol a tak ďalej.

Nenašlo by sa ''pod pultom'' nejaké veľké balenie nikotínovej bázy?

Bohužiaľ nie. Na E-shope predávame len legálne veci povolené EÚ. Najsilnejšia koncentrácia, ktorú u nás kúpite je 20 mg/ml v balení 5 x 10ml.

Dá sa nakupovať veľkoobchodne?

Veľkoobchodne vám vieme ponúknuť chorvátsku značku AEON (Journey E-liquids) za parádne ceny, s okamžitým dodaním z nášho slovenského skladu. Viac v sekcii veľkoobchod.