Spustili sme Vapeklub Newsletter

Vapeklub NEWSletter

Vapeklub NEWSletter

Pre všetkých, ktorí nemajú čas vkuse vysedávať pri FB a Instagrame,  som sa rozhodol spustiť „praveký“ spôsob komunikácie, e-mailom.

Celé sa to zatiaľ formuje, že ako to vlastne bude. Pôvodne som myslel, že raz za čas dám dokopy veľké zhrnutie toho, čo máme nové na shope a blogu. To sa však ukazuje ako mierny nezmysel, keďže jednak bol mail príliš dlhý, a jednak, naši odberatelia si zaslúžia mať čerstvé info. Okrem toho sa nerád opakujem, je to istým spôsobom strata času.

Môj prvý dlhší Vaperský List vám všetkým poskytujem k náhľadu na tomto linku.

Uznajte, že bol trochu dlhý. Na druhej strane, určite vám nechcem spamovať mailovú schránku zakaždým, keď pribudne na web nový článok, alebo na shop nový hardware či séria aróm. Na takéto komerčné spamy sú tu iní (poznáte to, stačí jeden váš nákup, a obťažujú vás už asi do konca života). Samozrejme tu ideme v súlade s novým GDPR zákonom na ochranu osobných údajov: vaše mailové adresy neposkytujem žiadnej tretej strane a použijem ich len na účely, na ktoré ste mi ich poskytli.

Takže to zatiaľ nechávam na voľný štýl. Všetko, ako vždy, závisí od vášho názoru a spätnej väzby. Nechcel by som však prekračovať limit 1 e-mail do mesiaca.


 

Zostaňme už navždy v kontakte

Podstatné je ale to, že prihlásením sa na Newsletter mi dávate povolenie kontaktovať vás v budúcnosti. A nie je vylúčené, že popri rastúcich zákazoch a obmedzeniach vapingu to raz bude jediný možný spôsob, ako sa spájať a organizovať (trošku pesimizmu na nedeľné ráno, veď v USA musia dávať „Obsahuje nikotín“ už aj na fotky na Instagrame, pokiaľ sú zobrazené produkty, ktoré by ho len teoreticky mohli obsahovať). Takže ak vám mail dlho neprichádza, prosím žiaden stres. Príde vám v tej správnej chvíli, keď to bude potrebné.

V nultom maili som prvú hŕstku verných odmenil tajným zľavovým kódom, ktorý bol prekvapením. Teraz plánujem z každej ďalšej stovky odberateľov náhodne vylosovať vždy jedného, ktorý dostane darčekový kupón na nákup na našom e-shope. Ale nechcem z toho robiť motiváciu. Ako vždy je mojim cieľom, aby nás vaperi sledovali preto, že ich náš obsah skutočne zaujíma. Nie aby kvôli výhre naše maily „trpeli“.

Takže nejako takto. Ďakujem a bez ďalších rečí vás pozývam prihlásiť sa:

 

Žiadne komentáre

Napíšte odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.