Posielame vám vytečené a exspirované šťavy?

Odpoveď je samozrejme NIE a NIE 😄

Avšak v tomto krátkom článočku vám priblížim, prečo takéto konšpirácie môžu vznikať.

Vytekajúce fľašky?

Prečo niektoré produkty balíme do sáčkov a niektoré nie?

Posielame vám snáď poškodené fľaštičky zámerne?

Odpovieme si a vysvetlíme krátkym príbehom.

Prídu nám na sklad napríklad produkty VINC.
Balík vonia ako jahoda.
Je jasné, že sa vylial nejaký Stealth. Alebo dokonca viac.

Nasleduje moja “obľúbená” robota, ktorú sprevádzam patričnými nadávkami:

– umývanie všetkých fľaštičiek, jednu po druhej (tento krok vynechávam, ak majú citlivé etikety)
– utieranie fľaštičiek, jednu po druhej.
– následné zisťovanie, ktorý kus alebo kusy tečú. To sa robí tak, že v tichej miestnosti jednu po druhej stláčaš a počúvaš, či nevydáva zvuk.

Nuž a v praxi je to často tak, že nevydáva zvuk ani jedna.
Takže ktorá tečie? To ostáva záhadou.

Máme ich všetky pre istotu vyhodiť? Asi nie…

vinc-stealth-sacok-2

Najlepšie riešenie sa zdá: všetky “podozrivé” baliť pred odoslaním do sáčkov. A dúfať, že ak vám príde vytečený produkt, tak budete chápaví, dáte nám vedieť a dohodneme náhradu.

Ak cestou vytečie len pár kvapiek, tak úprimne poteší, ak budete tolerantní. Ono sa to pri tekutinách proste občas stáva 🩸. No samozrejme ak si to prajete, pošleme vám nový kus.

V príbehu sa VINC objavil viac menej náhodou, tento jav sa stáva pri rôznych značkách. V poslednej dobe hlavne pri fľaškách Journey, napríklad pred pár dňami s várkou Dead Mans Hand, čo zamrzí, keďže majú luxusné, no pijúce etikety z pijavého materiálu.

Prax ukazuje že práca s balenou tekutinou je suchá len teoreticky.

Tým sme si zodpovedali otázku, či posielame vytekajúce fľašky vedome. Veru nie.


Exspirované produkty?

Tvrdenie, že predávame exspirované produkty ma vie trochu vytočiť, lebo osobne kontrolujem dátumy v sklade a akonáhle sa blíži exspirácia, veci idú do zľavy (nájdete v kategórii AKCIA) a ak stíham, uvádzam to aj názve produktu, napríklad “exp 06/20”.

Tu vzniklo viacero nedorozumení kvôli produktom AEON.

Dostal som niekoľko správ, že vám prišiel produkt po exspirácii, aj s fotkou. Vysvetlím, kde nastala chyba.

AEON totiž kedysi na fľašky vyznačovali dátum výroby, až postupne začali vyznačovať dátum spotreby.

Ak pozriete na drobné písmenká na etikete, píše tam Spotrebujte do 2 rokov od dátumu výroby. Po novom už je to Spotrebujte do:

Na nasledujúcej fotke vidíte STRADA 8 ešte “po starom”.

strada-8-datum-vyroby-2

Avšak povedzme si narovinu, šťavičky by boli OK aj po expiračke, skladujeme ich pri predpísanej teplote a väčšinou dokonca v tme. Ale zákon  nepustí a na Slovensku sa nesmú predávať exspirované vecičky. V Česku môžu, ak to uvediete v popise. Trochu im závidím heh.

No samozrejme ani princíp nepustí. Vapeklub vám chce dodávať čerstvosť.

Trochu výnimočná situácia sú arómy Imperia a liquidy Emporio. Tie sa vyrábajú v masových várkach, napríklad aktuálna várka aróm exspiruje 07/2020 a my budeme robiť ťažkopádnu inventúru a výmenu za nové. V praxi, ak by som dnes 21.6. objednal na sklad arómy Imperia, tak mi prídu s exspiráciou 07/2020. Oni fungujú v takých veľkých vlnách. Preto pri arómach Imperia nenájdete informáciu o expiračke pri produktoch na shope, ale až na etikete.

Takže sme si zodpovedali aj druhú otázku a tému ohľadne exspirácií.

Verím, že som túto kauzu aspoň trošku objasnil a budete u nás nakupovať bez obáv a konšpirácií. Ak by predsa len nastal nejaký omyl, čo sa môže stať, všetko vyriešim, ako vždy, len sa treba ozvať.

PS: V tomto článku som so zaťatými zubami používal spisovné slovo exspirácia namiesto zaužívaného expirácia, ale fakt to bol boj, nejde mi to na jazyk ani na klávesnicu haha 😀 Tiež používate nespisovnú “expiráciu” ?

Pokračujte do E-shopu 🙂

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.