Vapeklub nemá úroveň!

A majiteľ je arogantný a vulgárny.

Presne takéto pocity ste mali mať pri včerajších storkách. Presnejšie, bol to storkomet 😀 Ak ste nestihli, nevadí, ešte takých bude.

A takéto pocity z toho mal akýsi mladík:

Faprio a Esmog majú úroveň

 

Nejdeme si trápne vojny BA vs KE !

A nikdy sme si ich nešli. A nikdy som si ich nešiel. Už niekde na základke mi bolo divné, prečo by som mal nenávidieť niekoho len za to, že sa narodil o pár kopcov ďalej. Sme smiešne malá krajina a ešte v nej sa hráme na mikro-národy. Lopatu do ruky každému, kto má na toto čas. Alebo nech kuká futbal alebo čo.

Žil som v Bratislave niekoľko rokov a spoznal som tam parádnych ľudí. Dokonca som začal rešpektovať aj to, že nemám užívať slovo Blava a neužívam ho dodnes.

Nevravím, že už nikdy nepoužijem termín bratislavský kokot. Ale to neznamená, že všetci z Bratislavy sú kokoti. Rovnaký úd môže byť zemplínsky či košický.

Ja všetkých fanúšikov Vapeklubu opäť vyzývam, aby sa nezúčastňovali na týchto žabomyších nenávistných vojnách – za inú lokalitu a prízvuk. Keď sa nad tým zamyslíte, je to riadne trápne. Všímam si, že internetoví provokatéri chcú tento neexistujúci konflikt stále načrtávať a živiť. Ale ja sa nedám. Majte sa fajne v Bratislave aj v Košiciach.

Dostáva ma to k ďalšej téme.

 

Slovo retard neznamená, že si robím srandu z mentálne postihnutých.

Ospravedlnil som sa vo videu, ospravedlním sa aj tu. Neuvážene som použil slovo retard. Používam ho tak už roky.

Retardom myslím človeka, ktorý je lenivý použiť mozog a správa sa ako majiteľ vesmíru.

Vo svojom okolí som počas života mal niekoľko psychicky chorých ľudí. Viem, aké je to utrpenie pre celú rodinu.

Prirovnal by som to k slovu teplý. Často ho užívam na označenie popových songov, kde spievajú s autotune (to je ten efekt, keď chlap znie akoby mu prištikli vajíčka). No ale nemyslím tým žiadnu homofóbiu ani nenávisť voči gayom. Proste je to pre mňa teplá hudba a teplý spev.

Žiaľ, niektoré slová sa uchytili v rámci slangu dosť nesprávne a ja som si na ne zvykol.

Asi ako vo svete vapingu atomizér, kedy raz je to žhaviaca hlava a raz celý tank (ktorý sa kedysi volal clearomizér). Alebo grip vs kit, čo sú synonymá. Alebo ako drip tip, cez ktorý sa už dávno nedripuje (nekvapká) – mal by sa volať náustok.

Myslím, že chápeš a že rozumným ľuďom nemusím vysvetľovať, čo som ako myslel. Ale znovu: nemám v sebe žiadnu nenávisť voči mentálne postihnutým a psychicky chorým.

Cítim sa jak celebrita, ktorá musí dávať bacha na každý prd, aby zajtra nesmrdel v bulváre.

 

Otvoril som svoje srdce, oceníš to?

Roku pána 2022 som začal byť i tu, i na svojom druhom blogu otvorený ešte viac ako doteraz. Začal som točiť videá so svojim tlustým ksichtom, začal som ukazovať svoje súkromie od venčenia psíka, cez chlastanie, až po umývanie auta. Azda mi k tomu pomohla jedna knižka.

Pretože nikdy mi to nebolo príjemné, vycapovať sa na internet. V posledných rokoch som práveže mal pocit, že si musím svoje súkromie chrániť. Lenže keď chcem viac lásky, musím dať niečo viac aj ja. Preto som sa postupne začal otvárať a odhaľovať.

A prirodzene mi to začalo filtrovať fanúšikov (zákazníkov).

Radšej menej, ale skutočných.

Peniaze nie sú všetko.

Ľudia sú vyhúkaní, keď vidia video, kde namiesto slizáka v košieľke je skutočný chlop ktorý si aj zahreší, keď sa úprimne naštve.

Ľudia sú vyhúkaní, keď vidia biznis, ktorý má svoju filozofiu a princípy a pokúsi sa ich šíriť ďalej.

Obchodný vzťah - batman meme

 

Cvičiť s nami nikto nebude.

Nie, so mnou nebude nikto cvičiť a je mi jedno, koľko má peňazí. Je to súčasť tej slobody, o ktorej sa rozpráva v súvislosti s podnikaním. A ja si ju vychutnávam.

Popri zachovaní diskrétnosti a bez zverejnenia mena si kľudne zanadávam na každého hajzlíka a počastujem ho nevyberanými slovami.

Myslím tým arogantného pseudo-zákazníka, ktorý si myslí, že e-shop je jeho otrok. Ktorý začne s poctivým predajcom cvičiť. Tak toto určite živiť nebudem. Nebudem prispievať k tomu, aby sebectvo, nevďačnosť a neúcta prekvitali a do roku 2050 sa stali štandardom.

 

Typický premúdretý „zákazník“

V uplynulom týždni ma najviac dostal premúdretý „zákazník“, ktorý začal prekrúcať naše doby doručenia. Vraj „garantujeme“ doručenie zajtra tak nech to tak aj bude. ? Tak v prvom rade: nič negarantujeme, tomu slovu sa vyhýbam už roky.

Ja hlupák som však v ten deň letel do depa s plynom na podlahe, aby nielen on, ale všetci mali balíky ešte pred voľným dňom Ústavy.

Myslíš, že nasledovalo Ďakujem? Veru nie! Nasledovalo niekoľko zbytočných mailov, ktoré končili tak, že zvažuje odstúpenie od zmluvy do 14 dní.

Neviem, či mám vysvetľovať, že e-cigy spadajú pod hygienickú výnimku – rovnako ako nemôžeš vrátiť okadené boxerky. Alebo že to vrátenie do 14 dní, s ktorým špekulanti narábajú, sa týka nepoužívaného tovaru. Alebo že e-cigareta za 12€ je low-end elektronika, od ktorej nemôžeš čakať zázraky…

A keď ti takýto „zákazník“ na záver pridá poučku o tom, že máš byť k zákazníkom viac pokorný, máš len 3 možnosti:

1. Budeš ticho ako typický niktoš holubičí a necháš si jebnúť hlavu od tlaku.

2. Dôjdeš za ním a vlepíš mu takú facku, že si bude do konca života pamätať, že za každým malým e-shopom je tvrdá práca a živí ľudia, ktorí makajú a investujú do tvojho komfortu.

3. Spravíš nasrané videá a články, ktorými budeš takýchto „zákazníkov“ edukovať, usmerňovať, vychovávať a dáš im jasne najavo, že to, čo robia, nie je v poriadku a je to zvrátené. A túto tretiu možnosť volím ja.

Pre mňa arogancia vyzerá presne takto, ako som popísal v príbehu.

 

A čo tá pokora?

Slovo pokora býva nadužívané, zneužívané, chápané nesprávne. Často sa zamieňa so slepou poslušnosťou. Už v školách, ktoré nám vytvárajú úzkosti, traumy, komplexy a zabíjajú našu tvorivosť a silné stránky.

Pokora je (pre mňa) v skutočnosti to, koľko smetia necháš v lese. Ako sa správaš k zvieratám a slabším. Koľkokrát zbytočne naštartuješ auto, lebo chceš nejaký hnus z Mekáča. Koľkokrát pošliapeš po poctivej práci druhých. A tak ďalej.

 

Zatancujte mi!

Už dávno som vymyslel metaforu, ktorá sa volá Zatancujte mi. V nej zákazník máva bankovkou, čaká že predajca bude tancovať do rytmu. A keď sa zákazníkovi tanec zapáči, možno tu bankovku minie.

No, vážení, tak to si mýlite s nejakým strip-klubom. Tu nikto tancovať nebude a túto filozofiu ešte raz oficiálne predostriem aj Jakubovi, ktorý obsluhuje [email protected] – nikomu sa podlizovať ani pchať do riti nebude – bude to mať takto v náplni práce.

 

Čo budeme robiť s tou nízkou úrovňou Vapeklubu?

A na záver, ako to je vlastne s tou „úrovňou“?

Pre mňa je nízka úroveň, keď si niečo objednáš z e-shopu, a o dva dni ti nepríde balík, ale telefonát, že nevedia zohnať ani polovicu vecí, ktoré si si objednal, či dokonca zaplatil.

Počas rokov som mal niekoľko psychopatických hejterov, ktorí robili drámy a antikampane. Viete ako to končí? Po roku dvoch sa k nám všetci vrátili. Pretože máme skutočný sklad, skutočne rýchlu dobu dodania a skutočne srdečnú ústretovosť k zákazníkom. K nej patrí aj 100% uznaných reklamácií – hoc často ideme do mínusu. No a potom mi nejaký sebecký drzák začne vyprávať o pokore a vážení si zákazníkov. Klikni si na našich 1000+ reálnych recenzií. Tie písali skutoční ľudia. A asi aj dobrí ľudia. Lebo takých Vapeklub priťahuje. A mňa to vôbec neprekvapuje.

Ako sa ukázalo – hejter z prvého screenshotu nikdy našim zákazníkom ani nebol. A tak je to vždy, VŽDY keď niekto robí ramená a citové hry v štýle Viac u vás nenakúpim. Len sa nudí, pýta pozornosť a za 50 ušetrených centov predá brata. Keby radšej robil niečo zmysluplné, čo by mu zarobilo…  mohol by si u nás niečo fajné kúpiť. A potom posudzovať našu úroveň, kvalitu a hlavne srdce, ktoré do tejto práce dávame.

14 komentárov k “Vapeklub nemá úroveň!

  1. jancuskatomas píše:

    ??? tlieskam a dávam klobúk dole ? aspoň niekto sa snaží „vychovať “ zákazníkov, aby sme naozaj o chvíľu všetci v službách, neskončili pošlapaný po hlavách.

    • ĎURU píše:

      Ďakujem. Najepšie to pochopí ten, kto to sám so „zákazníkmi“ zažíva. Tak je to so všetkým. Tí ľudia, ktorí mudrujú o ústretovosti mi pripomínajú gaučové hnidy, ktoré súdia výkony športovcov na obrazovke.

  2. Majo píše:

    Ďuru máš presný pohľad na veci, ktoré sa dejú a som s tým plne stotožnený nakoľko tiež pracujem v e-shope. Držím palce a na hejterov sa „vyser“ a rob prácu, ktorá ťa baví a robíš to na výbornú. Ostávam verný VK. Drž sa. Verný zákazník Majo

    • ĎURU píše:

      Ďakujem. Ako som napísal aj Tomášovi – túto tému pochopí len ten, kto si zažil. A tak je to so všetkým. Neveril by som, že existuje bolesť zubov, kým som ju prvýkrát nezažil.

  3. LeGenda píše:

    100% súhlas. Zase som si ale na všetko spomenul a zbytočne sa nahneval ?. V každom prípade, pokiaľ je zákazník kokot, tak by malo byť normálne že sa mu to vráti. Ideálne by to bolo prefackanim a dohovorom. Lebo také správanie si zaslúži hlavne to výchovné prefackanie. Píšem výchovné hľadisko, určite by som nikoho neudrel pokiaľ by ma nenapadol, takže musí byť jasné, že tie nervy z jeho ko*otizmu dostane slovne.

    • ĎURU píše:

      Tak tak. Poznám ťa len kus a z internetu, ale zdáš sa byť dobrý a rozumný chlop, je mi jasné že nebudeš krčmový ani pouličný agresor 🙂

  4. Stanley píše:

    Zatancujte mi!!!
    ………………………
    Správne napísané, u mňa zákazník skončil. Kýval s peniazmi a po práci nevyplatil,lebo mu neostali peniaze a skoro plakal. Pochopím zažil som obdobie kedy som nemal ani základné veci. Ale nedá sa nechať srať na hlavu do nekonečna, a prečo niektorí majú dráhu kúpeľňu, prerobim celý byt a dom a nakoniec ja tiež potrebujem vyplatiť chlapov za prácu a kvalitnú prácu, a zase z vlastného???
    Skončilo beriem peniaze každý týždeň ak nemáš nerobím.
    Tým som chcel iba povedať že fráza zatancujte mi!!! Je veľmi trefna. Rád čítam Ďula tvoje články a patris k ludom čo idú správnou cestou….

  5. Pete007 píše:

    Ďuri ako som už na FB písal, sám som roky mal stánky na blšáku, chodil na jarmoky a zažil svoje so zákazníkmi. A bolo jedno či v Snine, Košicoch či Prešove stále sa našiel nejaký buk čo nás vedel vytočiť. Preto pevné nervy, nenechaj so sebou cvičiť a hlavne mysli na svoje zdravie.

    • ĎURU píše:

      Ďakujem. To s tým zdravím je múdre. A tyjo blšák, to je pre mňa najviac nostalgické slovo v Košiciach. To bola skutočná kultúrna pamiatka, ktorá nemala byť nikdy zrušená!

  6. kaplanlubo píše:

    Jasne napísané, už sa teším na prvú objednávku. Vap- Rio Off, Váš sortiment mi lahodí viac hlavne čo sa týka výberu aróm a SnV.

  7. Rastislav Hozza píše:

    Pekne napísané držím palce všetkým obchodníkom ktorý si vedia vážiť zákazníka, určite medzi nich patrí aj VK .ĎAKUJEM

  8. lukynoo píše:

    oooo politicky nekorektné, by ma zaujímalo koľkým poslabším osobám pri čítaní članku zlomilo jemné útlocitné srdiečko. Takto sa to robí do psej matere. Jasne a zreteľne. Len tak ďalej. To je ono

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.